سنگ آستانه درب
17
مهر

نحوه انتخاب سنگ آستانه درب

سنگ آستانه اشاره به سنگ با مواد مختلف و یا توابع مختلف است، که عموما سنگ در زمین قاب درب است. به عنوان مثال، سنگ در زمین بین اتاق نشیمن و اتاق خواب، بین اتاق نشیمن و آشپزخانه، بین اتاق نشیمن و توالت.

۱. سنگ طبیعی باید انتخاب شود. سنگ مصنوعی دارای ضخامت کوچک و سختی ناکافی است. پس از مدت زمان طولانی تغییر خواهد کرد. بهترین انتخاب گرانیت است که در بازار مناسب تر است، شن و ماسه طلای سیاه، قهوه ای بریتانیایی، قرمز گل داودی زرد و غیره. الگوی رنگ سنگ مرمر نرم تر و زیبا تر از گرانیت است. مضرات این است که شکستن آسان است. اگر شما سنگ مرمر را انتخاب کنید، قبل از نصب باید اقدامات تقویت کنید.

۲. رنگ با رنگ کاشی کف متفاوت است. سنگ آستانه در دو فضای بیش از حد است، رنگ تیره تر از کاشی کف، اما نه خیلی عمیق است. مانند قهوه ای هرگز از کاشیهای کفتر سبک تر نباشید.

۳. یک الگو را انتخاب کنید. بعضی از سنگها به نوار افقی و نوارهای عمودی تقسیم می شوند. تفاوت بصری بین این دو باید با پیشگام سازنده باشد.

۴، ضخامت ≥ ۱۴MM کمتر از این ضخامت است آسان برای شکستن و ترک در هنگام نصب و استفاده! این هیچ ارتباطی با ساخت و ساز bricklayer ندارد.

۵، سنگ شفاف و رنگی ۶ طرف باید با عامل حفاظتی تمیز شود. سنگ از قلیا میترسد، قلیایی در سیمان سنگ زرد را ایجاد می کند، بلورها سقوط می کنند و براق ناپدید می شود. در هنگام خرید، باید از تولید کننده خواسته شود. حفاظت از یک متر مربع حدود ۱۰ یوان است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۲.۸ (۱۰ رای)